Wednesday 26 October 2011

now my worries are gone.

I'm supposed to be finishing an essay tapi tengah break sekejap sebab otak dah blur macam nak gila. So just nak cakap that my dear sweet adorable super dee duper friend Aliah Selamat made a video for me. Like a proper video, with music and pictures and animation semua tu (tak sangka dia tere buat pulak ahaha) and omg omg omg dah menangis macam apa dah aku tengok weh.

I've never had anyone like literally take their time make a video for me. Nak kumpul gambar, edit, tambah lagu, potong sana potong sini, Ya Allah sumpah terharu sangat tak tahu macam mana nak cakap.

I'd put it up to share her awesome masterpiece here, tapi dalam video tu ada gambar rambut kami berterbangan situ sini hahahah. Ya lah dah room mates mesti lah camwhoring selalu. Hidup kolej Mawar ngahaha.

I love you Aliah, I'll say it a million times. And Aina you too. Berpisah kita bertiga kan, sumpah sedih. We'll meet up when I get back to Malaysia nanti eh. WAJIB!

I got a few snapshots of the really sweet parts in the video that really got the tears flowing. Bayangkan baca benda ni pastu background lagu Count On Me by Bruno Mars tu. Tak basah pulak muka dengan air mata dibuat nya.












WAAAAAAAAAAAA :''( I'm tearing up again just writing this.

I love you beautiful. Jangan lupa kat aku ni tau. Jauh di mata, dekat di hati ecece. Kisses and hugs to the both of you lovely darlings. SKYPE ada okay. Dah dah aku nak buat kerja ni kalau duk tengok muka korang habis basah kertas ni.

Love you.

4 comments:

  1. boleh like banyak2 x? :'( i'll upload another vid yg rmbot kite x berterbang-terbangan or tercacak mcm kne electric shock within tis weekend okay!

    ReplyDelete
  2. kita yang baca ni pun mcm nak sedih dh tengok korg mcm ni. takpe nanti dh graduate buka firm sama2 3A la katakan.teehee :')

    ReplyDelete
  3. lia: hahahah like weh like. i miss you terribly. kalau dempat okayy, tak sempat takpe. i know you're busy. love you.

    nurul: awhhh. firm 3A hoyeah! 4A pun boleh. eh banyak2 A pun boleh (Anis, Aqilah, Afiqah, Afiqah and Amalina) :O

    ReplyDelete