Monday 23 May 2011

This picnic will soon depart.


I saw this and literally 'LOL-ed' (hahaha I don't even use that term) tapi seriously teringat masa kelas Malaysian Government and Politics masa semester 1 and Law 3 masa semester 2. Half the time was like 'gosh what is Madam talking about?' or 'eh, pernah belajar ke bendaala ni?' Pastu pandang2 orang sekeliling semua macam mengangguk ye ye faham je. And I'm sitting there thinking like omg weh apakah semua ini.

The ones yang baik, especially those smart guys yang selalu duduk kat depan kelas masa lecture semangat je recap cases and dates and facts, aku ternganga kat situ macam orang ngok ngek. Aku rasa aku tak pernah pun ponteng kelas, but why are there no bells ringing in my brain? Ye lah, time masuk lecture tu lah baru nak bukak notes yang dia bagi masa awal2 semester lagi, hebat.

Good thing Madam's classes were fun, kalau tak lagi lah tahapa.

Thank God I pulled through, barely.

No comments:

Post a Comment