Monday 13 June 2011

my midnight melody,



Haritu saya livestream dengan dia, awal2 pagi. Awal gila. Untuk dia saya sanggup. Dia cerita2 pasal diri dia, inspirasi menulis lirik2 lagu dia yang yang terlalu kebabom, persiapan untuk tour dia yang sedang dalam proses, rekod baru dia yang akan di-release tak lama lagi. Haa. Dia akan pergi ke Indonesia nanti, waduh. Saya mintak dia singgah Malaysia sekejap, sekejap je pun takpe. Dah dekat sangat dah. Dia kata mungkin.

Tengok tu dia senyum kat saya kan comel tu kan.

Hahaha feel free to ketuk me now, I would ketuk me now.


3 comments:

  1. plis la alynn.. plis stop! HAHA. dah letteww angau psl mamat ni, tk fhm bebeno aku :P
    btw online kat library ni. baek kn :)

    ReplyDelete
  2. HIHIHI takpe lah tak faham :) i miss you

    ReplyDelete