Tuesday 6 September 2011

Imenggo.


Someone's 19 today. Someone's also starting her journey to becoming a dentist today. An awesome dentist who'll give me free consultation ngeh ngeh.

Hee happy 19th birthday nur iman amin-tai yang comel sangat sangat.

I'm so proud of you lah babe. You proved to people that if you really want something, you can work hard and get it. Hamik kau 4 flat memanjang aje dia. Then, dapat offer untuk first choice dia and dapat pursue her dreams. That's awesome.

I miss our Addmaths tuition sessions dengan Aunty. Main2 gelak2 minum air je, tapi dia still boleh score kan. Grr tere sangat tau. Memang your brain was designed for Maths and Science stuff weh.

Don't forget me okay. Aku akan rindu kau macam gila nanti aku tahu, sebab masa asasi pun aku dah rindu kau. Kahwn cepat2 eh, aku chop nak kipas kau at your wedding nanti hahaha.


I love you dear. Happy 19th :)

1 comment:

  1. Aww :') Thank you sayang, aku still sebak bila fikir pasal smlm, hmm I hope youre okay there. I'm so proud of you as well, masuk asasi je terus zooooom naik naik naik naik sampai dpt Maybank and pegi UK kauuu! Kalah sesape yg tah pape tu (Bengang dekat the jerksss) I love you, can't wait to see you again insyaAllah I datang time cuti. Keep in touch, I think my skype address is nuriman_tai.. Tak sure bcs tk selalu on sbb tak reti guna -.- Nti aku add kau k! ILOVEYOU, missing you already <3
    p/s: Kenapa letak muka aku buruk mcm monyet -.-
    And and jumpa aunty tak?

    Kau pun bila ada boyfriend jgn senyap2, cerita tau! Aku pun nk jadi pengipas! Kalau tukang pegang payung mcm susah sikit sbb tak sampai :(

    ReplyDelete